نی نی مننی نی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

دفترچه خاطرات

آتلیه

1393/10/24 12:17
نویسنده : ماما
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری خوبی گلکم چه خبرها

اونقدر بهت میگم تنبل خان که واقعا تنبل شدی هنوز 4 دست وپا راه نمیری ولی خیلی شیطون شدی راستی برا اولین بار کتاب داستانتو پاره کردی منم از فرصت استفاده کردم وبرات عکس گرفتم

بعد کلی جستجو یه آتلیه خوب برات وقط گرفتم93/10/21 ومنو بابایی بردیمت اونجا ساعت 3:30 ساعت خوابتم بود کلی شکلک در میاوردیم تا بخندی تو که همه از خنده هات تعریف میکنن نمیدونم چرا اون روز همش میخ زمین بودی وکم میخندیدی ولی خوب خدا رو شکر گریه نمیکردی

بعدش من وبابایی رفتیم چشم پزشکی وگرفتن عینک دیگه واقعا خسته شده بودی بابات تو ماشین برات شیر درست کرد خوردی وخوابیدی فدات شم

روزانه هامونم همینجوری میگذره وهمش تو خونه وسرکار در رفت وامدیم

برام دعا کن گلکم خیلی خسته ام خیلی

گل وجود تو منو سر پا نگه داشت

دوست دارم

بوسسسسسسسسسسسسسسمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا
24 دی 93 12:22
سلام از وبت خوشم آمد خدا فرزند شما رو هم حفظ کنه به ما هم سر بزن
کوثر
25 دی 93 9:30
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی