نی نی مننی نی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

دفترچه خاطرات

پیشاپیش تبریک نوروز94وتولدت

1393/12/27 9:50
نویسنده : ماما
166 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی وزن نگاهیست    که در خاطره ها میماند

نوروز جشن نکوداشت نگاه توست

پس نو روز بر تو  پسر ناز و خوشگل ومهربونم خجسته وفرخنده باد...

سلام پسری پیشاپیش عید 94 ووهمچنین تولد یک سالگیت مبارکککککککککک اصلا باورم نمیشه تو نازنین الان یک ساله که بامنی

فوت کن فوت کن فوت کن شمع ها رو خاموش کن

فوت کن فوت کن فوت کن غم رو فراموش کن

نگاه نکن اینقده تو آینه خودت رو

بیا ببر عزیزم کیک تولدت رو...

بوس بوســــــــــــــــــــــی تو لدت مبارک انشالله 100 ساله شی

پسری ساعت 12:30 ظهرروز 1394/01/02 یک ساله میشه هوراااااا...

وهمچنین هشتمین سالگرد عقد منو بابایی 4 فروردینه

11 فروردین هم تولد 31 سالگی باباییهمحبت

امیدوارم زیر سایه خدا ومنو بابات خوشبخت وسعادت مند باشی وبه خواسته های دلت با خوشی برسی

سال خوب وخوشی رو برای خودمون آرزو میکنم  واز خدا میخوام بیشتر از قبل نگامون کنه ومراقبمون باشه (آمین)

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان زهره
27 اسفند 93 10:45
سلام تمامی این تولدهه وسالگرد عقدتون روپیشاپیش بهتون تبریک میگم امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشید سالی بهمراه سلامتی وشادی سالی که همیشه لبخند روی لباتون باشه
مهدیه مامان تبسم
15 فروردین 94 8:33
سلام ساله خوبی داشته باشید من از آموزش های لی لی استفاده کردم
♥ایدا♥
4 خرداد 94 9:14
سلام بسیار خوش حال خواهم شد به من رای بدهید عدد 37 رو به 1000891010 ارسال کنید من به دخملی رای دادم
ĸoѕαr
11 خرداد 94 9:03
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.